喵的一口

未完结 哈利波特交叉权利的游戏

Queen of Quiet Nothing

无声无息的女王


作者:ThetaWolfe 



摘要:“Potter! What have you done?” And there was the crux of it. I could feel his panic edging into my mind and suddenly I remembered everything. Oh Merlin, what had I done?


“波特!你做了什么?”这就是问题的症结所在。我能感觉到他的恐慌正在我的脑海中蔓延,我突然想起了所有的事情。哦,梅林,我做了什么?


My name is Harielle Potter, and today I faced Death and made a decision that changed everything. Now I'm lost with my least favorite professor and eleven unhatched dragon eggs in a desolate icy wasteland with no way to get home. And, oh yeah, I may have intentionally turned Snape into a dragon, who is very much not happy. But that was to save his life...so a thank you would be nice. I've no food, except if you count the dead half of the Horntail, which: gross. Snape is being a spectacular asshole, which isn't new but very much unhelpful! We've got to find a way to get home, or shelter...or something. I'm afraid we might die out here if we don't.


我的名字叫哈里尔 · 波特,今天我面对死神,做出了一个改变一切的决定。现在,我和我最不喜欢的教授以及十一个未孵化的龙蛋迷失在一个荒凉冰冷的荒原上,没有回家的路。还有,哦,是的,我可能故意把斯内普变成了一条龙,他非常不高兴。但那是为了救他的命... 所以说声谢谢会更好。我没有食物,除了半只角尾龙的尸体,真恶心。斯内普是个十足的混蛋,这不是什么新鲜事,但是毫无用处!我们得想办法回家,或者找个地方躲起来,或者别的什么。我担心如果我们不这么做,我们可能会死在这里。


Perhaps Death was right, maybe I should have boarded the other train. But I'm a Gryffindor, god damnit, and I will get through this. Now only if I can get Snape to just fucking help, maybe we have a chance. And I swear, if we get out of this, I will never ever talk back to him again. And apologize to Hermione because she really did tell me so. I truly do have the absolute worst plans.


也许死神是对的,也许我应该搭乘另一列火车。但是我是格兰芬多的学生,该死的,我会挺过去的。现在除非我能让斯内普帮忙,也许我们还有机会。我发誓,如果我们摆脱了这一切,我再也不会和他顶嘴了。向赫敏道歉,因为她真的这么告诉我的。我确实有最糟糕的计划。



单词:183051

标签:龙,性转哈利,暴力,野人

更新时间:2021.1.31




blahblah:脑洞大开的文,18万字作者文章的世界剧情才刚刚要开始,但是感觉不知道要什么时候更新了

评论(1)

热度(6)